5 Ocak 2012 Perşembe

Öyle bir üzülmek ki Pepee' ye dönmek


Sınava kalmış şurda 80 küsür gün ben hala yok eski sevgilisiydi ,yok osuydu ,yok busuydu, bokuydu püsürüydü dalmış gidiyorum. Hayır kafama ne zaman dank edecek sınavdan bir gün önceki gün mü onu da bilmiyorum. Diyorum bak canım koslacım, bak bebeğim, bak bitanem; mal mısın, malatyalı mısın? Otur iki test çöz. Oturuyorum ders çalışmaya başlıyorum, 1 hafta süper çalışıyorum sonra hooop sar başa, mala bağla kosla. Beynime format atıyorum ama o virüs bir yolunu bulup yine sızıyor yine dosyalara karışıyor yine ebemi sikiyor.

Zaten sınıfta kalmışız singıl 4 kişi her çıkışta dürümcü, hamburgerci, iskenderci, tantunici yeni tatlar deniyoruz. Yiye yiye yeni aşklara yelken açma olasılığımızın da içine sıçıyoruz. Herkes de maşşallah bizim aşk acısı çekeceğimiz zamanı bulmuş aşk böcüğü olmak, sevişmek için LAN TEK YAKINLAŞTIĞIM ŞEY AYICIKLI FİNCANIM. Allaam sınıyor musun beni napıyosun? Vallaha sevgilim olsun elleşmicem beş metre uzağında durucam yeter ki sağımda solumda önümde arkamda koklaşan çiftler gösterme bana :(

Hayır aslında sevgilim falan olsun da istemiyorum ayrılığın onu da istememe, başkasını da istememe kısmındayım. Ama yavaş yavaş geçiyor acısı dediklerinde hasiktir lan diyordum şimdi o lafları yutuyorum. Gerçekten her gün biraz daha azalıyormuş. Belki de kendimi öyle inandırmak istiyorum, amaaaan inandırayım azıcık sittir et.
Neyse işte günlerim böyle salak salak espriler yaparak, etrafımda koklaşan çiftlere söverek, bi test çözüp beş dinlenerek boş boş geçiyor. Hayatımda atraksiyonun b'si yok. O kadar vahim düşün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder