2 Ocak 2012 Pazartesi

Gerizekalı ex'im


Artık beyefendiyi rahatsız etmiyimmiş. lan HÖDÜK, lan GERZEK,lan neyse ben bir şey demiyorum. Ama ben yaptım böyle bunu, götünü everestin tepesine bıraktım da geldim. LAN EMBESİL. Ay sinirimden böyle etlerini koparasım o saçlarını tek tek yolup götüne sokasım var. İlişkinin nefret bölümü bu olsa gerek, hani böyle yanlışlıkla bir yerde görsem suratını tırmıklayacam herifin o kadar sinirliyim ki. Daha doğrusu nasıl bu kadar çok sevebilmişim, güvenebilmişim diye düşünüyor insan. En önemlisi direk onunla ilgili her şeyden kurtulmakmış. Ben bunu yapmamıştım mesela. Şimdi bütün bilgisayardaki fotoğrafları silicem, aldığı bütün hediyeleri, yazdığı küçük notları, sahilde okuduğumuz uykusuzları, verdiği penaları hepsini hepsini topladım birazdan çöpün yolunu tutacaklar. Ama hatıra ka... HİŞŞTT ÇIP ÇIP konuşmayın sakın. Hatıra matıra yok. Onlar size acı verecek her gördüğünüzde, ne kadar mutluyduk diyeceksiniz oysaki onlar ilişkinin sadece bir bölümü. Mutlu değildiniz siz. Mutlu olsanız ayrılmazdınız. Ve siz sadece kendinizi düşünmelisiniz. Haydi kızlar çöpe!!! Saklayanlara laflar hazırladım!!! Yapmayın.

PS: ama evet ben atamadım amk ..... :(

2 yorum: