2 Ocak 2012 Pazartesi

BESTSİNİZ


Yılbaşını kızlarla birlikte geçirdik içtik sıçtık ağladık dans ettik güldük o kadar çok güldük ki tuvalete zor yetiştik. İnsanın ailesi arkadaşları desteği olunca hiçbi şey için üzülmemeyi öğreniyor sanırım. Kızlarla birbirimize her konuda destek olmamız ben ağlamayayım diye yaptıkları şeyler o kadar özel ki. İyi ki varlar yanımda. Hoş artık kimseye güvenmemeyi öğrendim insanlık hali belki yollarımız ayrılır ama yine de şu an yan yanayız ve onlara çok değer veriyorum. Birlikte kurduğumuz hayalleri, salak saçma esprilerimizi seviyorum. Yeni yılda yeni başlangıçlar yaptık. Pazartesi diyete girip salı son bulması gibi olmasın diye çok çaba sarfediyorum kararlarım için :D En azından çabalıyorum, hayatımı düzene sokmaya çalışıyorum. Sahip olduğum şeyler için şükrediyorum en önemlisi. Ders çalışmaya başladım. Benim için büyük insanlık için bi sikim olmayan bir sürü karar aldım. Program bile yaptım oturup. Sonra kızları gaza getirdim. Gazımız sönmeden halledebilsek şu yeni başlangıçlar olayını keşke. Keşke gözümüzü kapatıp açsak ve zaman hemen geçmiş olsa diyorum bazen, ama geçmesin de istiyorum :( Geçmesin ki kızlarla daha çok vakit geçireyim, anneme doyasıya sarılayım, babamın alevli meyve diye mandalinaya mum dikip getirişine yarılayım. Geçsin ama dolu dolu geçsin şu hayat. Saçma salak şeylere üzülerek değil. Annemin hastalığında bunu daha iyi anladım. O kadar saçma şeyleri kafamıza takıyoruz ki bazen en değerlimizi unutuyoruz. Belki bir sürü kişiyi kırıyoruz. Ama hayatın kuralları var. Herkese mutlu -en ufak şeylerden mutluluklar çıkartabileceği- yıllar!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder