9 Nisan 2012 Pazartesi

Geçmişe Dönüş 1: Merty Mcfly ve Kosla

Şu son günlerde yaşadıklarımı önceden anlatsalar siktir lan ordan kimle dalga geçiyon sen diyerek, söyleyen kişiyi kafasına taş atmak suretiyle karacaahmet'e yollardım. O kadar imkansız gözümde şu yaşadıklarım. Söylediğim lafları teker teker yuttum. Evet bildiğin tükürdüğümü yaladım. Sınavdan çıktım güzel güzel bir rahatlama bir dünya yansa umurumda değil havalarda takılırken akşamına telefonuma gelen mesajla hayatımın içine tekrar sıçıldı. Artık yalama oldum sanırım ki bu sefer pek ağlamaya vaktim de olmadı. Canım ex'im sınavımın nasıl geçtiğini sormuş üstüne bir de 8 ay önce neden nedensiz yere ayrıldığını anlatmak ve sorularıma cevap vermek istiyormuş. LAN NEYSE BEN BİR ŞEY DEMİYORUM. Bu erkeklerin kafasının nasıl çalıştığını hiç bir zaman çözemeyeceğim sanırım. Neyse ben de kendime o kadar güveniyorum ki tabi onu görünce hiç bir şey hissetmeyecem sözde ohoo 8 ay oldu yani görüşmeyeli piii salla derkeeeeeeeeeeeeeeen EBESİNİN AMI KOSLA diyerek şapa oturdum. Lan ben unutamamışım ki bu salağı. O embesil gülerken dudağı yana kayan sıfatı, beni her seferinde güldüren birbirinden iğrenç esprileri, bana yol gösteren saçma salak tavırları. Özür diledi bir sürü ,aslında duygularından emin olmayan bi insanla ne kadar sağlıklı bi ilişkimiz olabilirdi ki? evet köpek gibi seviyo olabilirim ve aynı zamanda kafasına topuklu ayakkabımla 50 dikişlik yara açmak istiyo olabilirim ama beni sevmesini sağlayamam. Ya da ruh halini bilemem, sorunlarını birden göremem. ama büyüdüğümü gördüm mesela. Şöyle konuşacağım hiç aklıma gelmezdi. Hatta eve gidip ağlamayacağım hiç mi hiç aklıma gelmezdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder