9 Eylül 2014 Salı

çok uzun zaman önce yazmışım buraya. hayatımda o kadar çok şey değişti ki. buraya her yazışımda mutsuzdum hep buruktum ve buraya her yazışımda küçüktüm. geriye dönüp baktığımda onca şeyi yaşayan sanki ben değilmişim de elinden tutup birlikte yürüdüğüm büyüttüğüm küçük kızmış gibi. o küçük kız üniversiteye girdi. hatta 3. senesine geçti. hayatının aşkıyla tanıştı. muhtemelen artık ayrılsa bile bi kez daha aşık olabilmenin mutluluğunu tattı. o küçük kızın hayatına şubat 2013te giren adam onu değiştirdi. hayatta iyi insanların da olabileceğini gösterdi ona. birlikte büyüdüler. yavaş yavaş içine işledi. yarın doğum günü. 2 sene geçmesine rağmen ilk defa buraya bi şeyler yazıyorum onun hakkında. korkudan yazamadım belki de. ama ilerde onun hakkında neler hissettiğimi unutmak istemiyorum. şevkat, dostluk, birlikte gülüp birlikte ağlayabilmek her zaman, yüzünü göğsüne yaslayıp orda yaşamak istemek, gerçekten sevmek, zaman geçtikçe ilk günden daha çok sevmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder